Veelgestelde vragen (FAQ)


Account

Ik heb problemen met het aanmaken van mijn account, kan ik hulp krijgen?

Als u de webwinkel voor de eerste keer bezoekt, kunt u een nieuw account aanmaken. Bij een volgend bezoek logt u in met de door u ingevulde inloggegevens. Mocht u onverhoopt problemen ondervinden met het aanmaken van een nieuw account of met inloggen, neem dan contact op met de klantenservice.

Bij het aanmelden zijn er verkeerde gegevens ingevuld, kunnen deze nog worden gewijzigd?

Uw gegevens kunt u te allen tijde veranderen. Dit kan na het inloggen via de knop 'Mijn account'. U kunt echter niet de factuurgegevens wijzigen, hiervoor kunt u contact opnemen met de klantenservice.


Betalen

Op welke manier kan er betaald worden?

De betaling vindt vooraf plaats via iDeal of credit card ( MasterCard en VISA). Bestelt u namens een school of organisatie dan kan de betaling plaatsvinden via een factuur. Het is niet mogelijk in termijnen te betalen.

De betaling is mislukt, is het mogelijk om de bestelling alsnog te betalen?

Na het inloggen op de bestelsite klikt u op 'mijn bestellingen' en vervolgens op het desbetreffende bestelnummer. Vanuit deze pagina kunt u alsnog de betaling voldoen.

Worden er verzendkosten berekend bij mijn bestelling?

Bij elke bestelling worden verzendkosten in rekening gebracht. Deze kosten worden getoond als u uw bestelling plaatst en worden tevens op de bestelbevestiging weergegeven.

Wanneer ontvang ik mijn factuur?

Op het moment dat uw bestelling wordt verzonden, staat uw factuur klaar op de site. Als u inlogt en naar “mijn bestellingen” gaat, kunt u de factuur in pdf downloaden. Heeft u als organisatie een bestelling geplaatst dan wordt de factuur opgestuurd nadat uw bestelling verzonden is. Verzending van de factuur gebeurt op de door u aangegeven wijze (digitaal of per post).


Bestellen/Levering

Is het mogelijk om de status van de bestelling volgen?

Na het inloggen kunt u de status van uw bestelling volgen door de te klikken op 'mijn bestellingen'.

Binnen welke termijn wordt mijn bestelling geleverd?

Uw bestelling wordt tussen de vijf en tien werkdagen bij u afgeleverd, gerekend vanaf de eerstvolgende werkdag.

Is het mogelijk een bestelling te annuleren?

Het is niet mogelijk een bestelling te annuleren nadat deze geplaatst is. Als u de bestelling nog niet online heeft betaald wordt deze niet aangemaakt en uitgeleverd. Annuleren is dan niet nodig.

Is het mogelijk een bestelling te retourneren?

De uitgaven worden niet vanuit voorraad verstuurd, maar 'on demand' gedrukt en verzonden. 'On demand' is een volledig geautomatiseerd proces en houdt in dat elke bestelling direct speciaal voor de betrokken besteller wordt geproduceerd. Retourneren is derhalve na het ontvangen van de bestelling niet meer mogelijk.

Uw zending is niet in orde

Is uw zending beschadigd, incompleet of komen de artikelen niet overeen met wat er op de pakbon staat, neemt u dan contact op met de klantenservice. Noteert u ook de naam of het nummer dat op de controlesticker staat en geeft u dit door aan de klantenservice, dan wordt het probleem zo spoedig mogelijk voor u opgelost.

Mocht u op deze pagina uw vraag niet terug vinden, neem dan contact op met de klantenservice

E klantenservice@webedu.nl
T: 071 - 711 43 12