Hoe plaats ik een bestelling?


Stap 1: Bestelaccount maken en/of inloggen

Voor het plaatsen van een bestelling heeft u een bestelaccount nodig.
Heeft u nog geen account? Klik hier om er een te maken.

Stap 2: Plaats artikelen in het winkelmandje

De bestellijsten van uw school staan in het linkermenu onder het tabblad ‘Catalogus’.
Klik op de lijst en selecteer alle artikelen.
Bovenaan de lijst met boeken ziet u:
catalogus-items-aantallen Vul hierbij het gewenste aantal exemplaren in.
Klik op de knop “bijwerken” en de bestelling word in het winkelmandje geplaatst.

Staat er van u school geen bestellijst?
Dan kunt u het lesmateriaal opzoeken via ons artikelnummer.
Klik op “catalogus” en vul hier als zoekterm het artikelnummer in, bijvoorbeeld “830120”.
/zoeken-op-artikelnummer Vul het aantal exemplaren in dat u wilt bestellen en klik op “voeg toe”.
Het artikel is toegevoegd aan uw winkelmandje.
In de rechterbovenhoek ziet u het aantal artikelen dat in uw winkelmandje is geplaatst.
bekijk-winkelmandje

Stap 3: Plaatsen van de bestelling

Al het lesmateriaal in het winkelmandje geplaatst?
Klik dan rechtsboven op “Bekijk Winkelmandje”.
Controleer uw bestelling. U kunt indien gewenst aantallen wijzigen of artikelen verwijderen. U kunt ook nog artikelen toevoegen.

Is uw bestelling compleet?
Klik dan op “volgende” (NB. Hiervoor dient u te zijn ingelogd).
Vul alle velden in. De adresgegevens die u heeft opgegeven bij het maken van een bestelaccount zijn al ingevuld.

Bestelt u als particulier?
Dan kunt u alleen betalen middels iDeal. U krijgt een bericht per email om de bestelling te betalen, alvorens deze definitief doorgezet wordt naar onze drukker.

Bestelt u voor een bedrijf?
Dan is het wellicht nodig dat u een inkoopordernummer laat vermelden op de factuur. Dit kunt u doen door dit in te vullen in referentieveld. Let op, dit dient u zelf bij het plaatsen van de bestelling te doen, aangezien de facturen gemaakt worden aan de hand van de door u ingevulde gegevens.
inkoopordernummer

Stap 4: Speciale verzoeken

Heeft u een speciaal verzoek betreffende de levering?
Selecteer dan “Speciale vraag” u kunt dan vervolgens uw verzoek beschrijven in het veld daaronder.
speciaal-verzoek Wilt u zelf een leverdatum kiezen?
Geeft dit aan door “specifieke datum” aan te vinken en vervolgens kunt u de dag selecteren in de kalender. Houd wel rekening met minimaal 7 werkdagen die nodig zijn voor de productie van uw bestelling.
datum-kiezen

Stap 5: Plaats uw bestelling

Klopt alles? Klik dan op volgende.
U ziet een overzicht van uw bestelling en contactgegevens.
Controleer uw gegevens. Is alles correct? Klik op “bestelling plaatsen”.
Uw bestelling is nu definitief. U krijgt het bestelnummer en ontvangt een bestelbevestiging per e-mail.

Bewaar uw bestelnummer goed. Dit heeft u nodig bij vragen en/of opmerkingen over (de levering van) uw bestelling.